K-Active CREAM/SPRAY

Kremy i spraye lecznicze K-Active

K-Active to marka, którą sygnowane są nie tylko taśmy do kinesiotapingu, lecz także kremy i spraye lecznicze stosowane na różnego rodzaju urazy, schorzenia i bóle. Właściciel marki, japońska firma NITTO DENKO przygotowała całą serię takich produktów, a my udostępniamy je Państwu w naszej ofercie w pełnym zakresie.

Na jakie problemy stosować kremy K-Active?

Oferta preparatów K-Active zawiera spraye i kremy pomagające w różnych problemach zdrowotnych oraz urazach. Na przykład K-Active Elektrolyt Creame to środek stosowany na trudno gojące się rany, opuchlizny, blizny i infekcje skórne. Jest ponadto skutecznym preparatem przeciwbólowym, który łagodzi ból spowodowany np. przez kontuzje stawów. Inny zakres działania ma natomiast krem K-Active Relax, który jest preparatem na skurcze mięśni. Pomaga w rozluźnieniu mięśni, a także ścięgien i wiązadeł. Stosowanie kremu K-Active Relax zalecamy po każdym intensywnym wysiłku fizycznym, po którym mięśnie potrzebują chwili na regenerację. Trzeci polecany produkt K-Active to już krem lub spray First Aid. Jest to środek stosowany jako pierwsza pomoc na zranienia, skaleczenia i otarcia. Wybranego preparatu K-Active First Aid można także używać w celu przyspieszenia gojenia się ran pooperacyjnych oraz I i II stopnia poparzeń.

Dla kogo preparaty K-Active?

Firma NIKKO DENKO nie używa w swoich produktach środków uznawanych za dopingowe, a jej kremy i spraye są bezpieczne dla każdego typu skóry. Bez obaw o skutki uboczne można je stosować na delikatnej skórze wokół ust lub oczu. Są też odpowiednie w leczeniu urazów i ran u dzieci. Natomiast przeciwwskazaniem do zastosowania oferowanych preparatów jest alergia na którykolwiek z występujących w nich składników.

Sortuj według:
Wyświetl po produktów